Ofte stillede spørgsmål

Herunder vil vi forsøge at besvare de ofte stillede spørgsmål, som vi oplever i vores kundeservice.
Har du ikke fået svar på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at sende os en mail på support@produkt-guiden.dk eller kontakte os via Mail kontakt formularen.

Emærket_kontrolleret

Produkt-guiden.dk er e-mærket, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Klik på spørgsmålet nedenfor, og få svar på dit spørgsmål.

> Hvordan finder jeg Reservedele & Tilbehør?

• Søg efter Reservedele & Tilbehør til en bestemt enhed eller bærbar computer via vores unikke Produkt Guide
• TIP: Brug de 3 drop-down menuer eller søg efter en del af din model i søgefeltet under.
• Hvis produktet ikke kan findes via vores Guide, så kontakt os gerne for yderligere hjælp.

> Hvor kan jeg se fragt, gebyr & total prisen?

• Alle priser på shoppen vises inkl. moms.
• Fragt gebyret er fast uanset mængden 49,00 kr. pr. ordre.
• Gratis fragt ved køb over 1.299,00 kr. (inkl. Moms).
• Vi tager INGEN former for gebyrer eller andet, heller ikke på kreditkort betaling.
• Varen kan altid ligges i kurven, hvor det er muligt at se total prisen inkl. alt.

> Kan jeg bestille over telefon?

• Vi modtager kun bestillinger over webshoppen, så det er desværre ikke muligt.

> Jeg har fundet en vare som jeg gerne vil bestille, er den på lager?

• Hvis varen er markeret med et "grønt" flueben er varen på lager (kan leveres næste dag, ved bestilling inden kl. 15.00.)
• Hvis varen er markeret med et "rødt" udråbstegn er varen IKKE på lager (se forventet leveringstid under yderligere info - på produkt siden.)
• OBS: Bemærk at den forventede leveringsdato, kun er en estimeret dato og kan være + / - nogle dage. (kontakt os for yderligere info).

> Hvornår bliver min bestilling leveret?

• Hvis varen var på lager ved bestilling, vil vi som udgangspunkt kunne levere pakken dagen efter (kun ved bestilling inden kl. 15.00)
• Hvis den bestilte vare IKKE var på lager ved bestilling, vil du modtage en status mail med leveringstid.
• Har du ingen mail vedr. leveringsstatus modtaget, er du mere end velkommen til at kontakte os her.

> Kan jeg få leveret til udlandet?

• Vi tilbyder også levering til Sverige i webshop, andre lande: send en mail til.: support@produkt-guiden.dk

> Kan jeg afhente varen?

• Da alle vores varer sendes direkte ud fra forskellige fjernlager, er det desværre ikke muligt at afhente varen.

> Kan jeg få leveret pakken til en PostDanmark pakkeboks?

• Da vi sender alle vores pakker ud med GLS distribution, kan vi desværre ikke tilbyde at aflevere pakken til en PostDanmark pakkeboks.
• Dog kan du vælge at bestille til din nærmeste GLS Pakkeshop, hvor du efterfølgende kan afhente din pakke.

> Hvad hvis jeg ikke er hjemme når GLS kommer?

• GLS leverer altid til døren som det første. Hvis du ikke er hjemme efterlader de en seddel omkring, hvad der så skal ske. (Ofte modtager du også en sms).
• Mulighed1: Der skal ringes til GLS og aftale nyt leveringstidspunkt.
• Mulighed2: GLS afleverer pakken i en GLS PakkeShop, hvor du kan afhente den samme dag.
• Det kan være en fordel at bestille pakken til en arbejdsadresse eller GLS Pakkeshop, da der altid er ”nogen hjemme”.
• Hvis du ikke er hjemme ved leveringen, kontaktes GLS Kundeservice (+45 76331100), som er behjælpelige med at aftale nyt leveringstidspunkt.

> Kan jeg få leveret min pakke lørdag og/eller søndag?

• GLS distribution afleverer pt. kun pakker ud i hverdagene, derfor er dette desværre ikke muligt.

> Hvordan kan jeg vælge at betale?

• Alle betalingskort understøttes.
• Derudover er der for det offentlige mulighed for at betale via EAN fakturering. Dette vælges ved ”check out”
• Sidste mulighed er 14-dages kredit / afdragsordning via ViaBill.
• Kan vi betale via faktura? Hvis dette ønskes, kræves det en special aftale med Produktguiden ApS (kontakt os vedr. mere info).

> Jeg har sendt en mail, men endnu ikke fået svar?

• Vores supportafdeling arbejder på højtryk for at besvare alle mails hurtigst muligt.
• Hvis det drejer sig om en ny vare, er supportafdelingen nok ved at undersøge sagen. Normalt bliver alle mails svaret indenfor 1-2 timer.

> Jeg ønsker at returnere produktet / oprette RMA (Garanti)?

• Udfyld RMA formularen på hjemmesiden, hvorefter vi bearbejder den. Udfyld formular her.
• Hvor skal produktet sendes hen ved RMA eller returnering. - Hvis ovenstående udfyldes, behandler vi forespørgslen og vender tilbage med procedure.
• Som standard yder vi 14-dages fuld returret på alle bestillinger. - Udfyld ovenstående for nærmere procedure.
• Derudover tilbyder vi altid 2 års reklamationsret på alle produkter.

> Jeg ønsker at annullere min bestilling?

• Ved ordreannullering bedes du udfylde vores kontakt formular, afvent herefter vores bekræftelse på annulleringen. Udfyld formular her.

> Er det muligt at redigere min bestilte ordre?

• Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt at redigere en allerede bestilt ordre.
• Dette skyldes at den bestilte ordre, med det samme sendes til vores fjernlager og bliver pakket hvis muligt.
• Vi vil god altid forsøge at hjælpe med ønsker om redigering, hvis muligt. Kontakt os da her.

> Hvor kan jeg læse handelsbetingelserne?

• Vores handelsbetingelser er frit tilgængelig, Se betingelser her. Hvis du har spørgsmål til vores betingelser, kontakt os venligst.