Ofte stillede spørgsmål

Herunder vil vi forsøge at besvare de ofte stillede spørgsmål, som vi oplever i vores kundeservice.
Har du ikke fået svar på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe til os på 69 151 152 eller kontakte os via Mail kontakt formularen.

Emærket_kontrolleret

Produkt-guiden.dk er e-mærket, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Klik på spørgsmålet nedenfor, og få svar på dit spørgsmål.

> Hvordan finder jeg Reservedele & Tilbehør?

• Søg efter Reservedele & Tilbehør til en bestemt enhed eller bærbar computer via vores Unikke Produkt Guide
• TIP: Brug de 3 drop-down menuer eller søg efter en del af din model i søgefeltet under.
• Hvis produktet ikke kan findes via vores Guide, så kontakt os gerne for yderligere hjælp.

> Hvor kan jeg se fragt, gebyr & total prisen?

• Alle priser på shoppen vises inkl. Moms.
• Fragt gebyret er fast uanset mængden 49,00 kr. pr. ordre.
• Gratis fragt ved køb over 1.299,00 kr. (inkl. Moms).
• Vi tager INGEN former for gebyrer eller andet, heller ikke på kreditkort betaling.
• Varen kan altid ligges i kurven, hvor det er muligt at se Total prisen inkl. Alt.

> Kan jeg bestille over telefon?

• Vi modtager kun bestillinger over webshoppen, så det er desværre ikke muligt.

> Jeg har fundet en vare som jeg gerne vil bestille, er den på lager? ?

• Hvis varen er markeret med et "grønt" flueben er varen på lager (Kan leveres næste dag, ved bestilling inden kl. 15.00.)
• Hvis varen er markeret med et "rødt" udråbstegn er varen IKKE på lager (Se forventet leveringstid under Yderligere info - på produkt siden.)
• OBS: Bemærk at den forventede leveringsdato, kun er en estimeret dato og kan være + / - nogle dage. (kontakt os for yderligere info).

> Hvornår bliver min bestilling leveret?

• Hvis varen var på lager ved bestilling, vil vi som udgangspunkt kunne levere pakken dagen efter (Kun ved bestilling inden kl. 15.00)
• Hvis den bestilte vare IKKE var på lager ved bestilling, vil du modtage en status mail med leveringstid.
• Har du ingen mail vedr. leveringsstatus modtaget, er du mere end velkommen til at kontakte os her.

> Kan jeg få leveret til udlandet?

• Vi kan desværre ikke tilbyde at sende pakker til udlandet i øjeblikket, herunder også Grønland & Færøerne.

> Kan jeg afhente varen?

• Da alle vores varer sendes direkte ud fra forskellige fjernlager, er det desværre ikke muligt at afhente varen.

> Kan jeg få leveret pakken til en PostDanmark pakkeboks?

• Da vi sender alle vores pakker ud med GLS distribution, kan vi desværre ikke tilbyde at aflevere pakken til en PostDanmark pakkeboks.
• Dog kan du vælge at bestille til din nærmeste GLS Pakkeshop, hvor du efterfølgende kan afhente din pakke.

> Hvad hvis jeg ikke er hjemme når GLS kommer?

• GLS levere altid til døren som det første, hvis du ikke er hjemme efterlader de en seddel omkring hvad der så skal ske. (Ofte modtager du også en sms).
• Mulighed1: Der skal ringes til GLS og aftale nyt leveringstidspunkt.
• Mulighed2: GLS aflevere pakken i en GLS PakkeShop hvor du kan afhente den samme dag.
• Det kan være en fordel at bestille pakken til en arbejdsadresse eller GLS Pakkeshop, da der altid er ”nogen hjemme”.
• Hvis du ikke er hjemme ved leveringen, kontaktes GLS Kundeservice (+45 76331100), som er behjælpelige med at aftale nyt leveringstidspunkt.

> Kan jeg få leveret min pakke lørdag og/eller søndag?

• GLS distribution aflevere pt. kun pakker ud i hverdagene, derfor er dette desværre ikke muligt.

> Hvordan kan jeg vælge at betale?

• Alle Betalingskort understøttes.
• Derudover er der for det offentlige mulighed for at betale via EAN fakturering. Dette vælges ved ”check out”
• Sidste mulighed er 14-dages kredit / afdragsordning via ViaBill.
• Kan vi betale via faktura? Hvis dette ønskes, kræves det en special aftale med Produkt-Guiden ApS (Kontakt os vedr. mere info).

> Jeg har sendt en mail, men endnu ikke fået svar?

• Vores supportafdeling arbejder på højtryk for at besvare alle mails hurtigst muligt.
• Hvis det drejer sig om en ny vare, er supportafdelingen nok ved at undersøge sagen. Normalt bliver alle mails svaret indenfor 1-2 timer.

> Jeg ønsker at returnere produktet / oprette RMA (Garanti)?

• Udfyld RMA formularen på hjemmesiden. (Hvorefter vi bearbejder den). Udfyld formular her.
• Hvor skal produktet sendes hen ved RMA eller returnering. - Hvis ovenstående udfyldes, behandler vi forespørgslen og vender tilbage med procedure.
• Som standard yder vi 14-dages fuld returret på alle bestillinger. - Udfyld ovenstående for nærmere procedure.
• Derudover tilbyder vi altid 2 års reklamationsret på alle produkter.

> Jeg ønsker at annullere min bestilling?

• Ved ordre annullering bedes du udfylde vores kontakt formular, afvent herefter vores bekræftelse på annulleringen. Udfyld formular her.

> Er det muligt at redigere min bestilte ordre?

• Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt at redigere en allerede bestilt ordre.
• Dette skyldes at den bestilte ordre, med det samme sendes til vores fjernlager og bliver pakket hvis muligt.
• Vi vil god altid forsøge at hjælpe med ønsker om redigering, hvis muligt. Kontakt os da her.

> Hvor kan jeg læse Salgs- & Handelsbetingelserne?

• Alle vores salgs- & handelsbetingelser er frit tilgængelig, Se Betingelser her. Hvis du har spørgsmål til vores betingelser, kontakt os venligst.